frågor om 2011

2011

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
jag firade midsommar på en ö, jag hade mitt första riktiga förhållande bl.a.

- dog någon som stod dig nära?
Nej

- vilka länder besökte du?
Stannade nog i sverige hela året tror jag..

- är det något du saknar med 2011 som du vill ha 2012?
Ja, jag saknar det för varje minut som går

- vilka datum/dagar/minnen från 2011 kommer du alltid att minnas?
midsommarafton, ullaredsresan med wille anton alice, 12 agusti, östersjö, när jag cyklade hem en sen somarkväll insvept i en filt. 

-största misstaget?
Lyssnat för mycket på andra och inte följt min magkänsla. Skrev likadant förra året.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inget allvarligt iallafall.

- bästa köpet?
alla mina nagellack, mina trosor, en del kläder, min mascara, min onepiece, min klocka och min nya duschcreme och bodybutter från kings and queens!

 

- sämsta  köpet?

En klänning och en kjol från h&m. Aldrig använda..


- vad spenderade du mest pengar på?
Mat, tidningar, kläder, nagellack..

- gjorde någonting dig riktigt glad?
sommaren, solen, nya vänner och kim.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
on the floor, sexy and I know it, big brother låten, resten av ditt liv m.fl. alla med kent <3

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare?
Året började riktigt dåligt men jag har sakta arbetat mig uppåt och i juli/augusti var nog den bästa tiden hittills i mitt liv. Året slutade sådär, men så mycket bättre än hur det började.

- vad önskar du att du gjort mer?
tränat, stått upp för mig själv. vart positiv.

- vad önskar du att du att du gjort mindre?
sovit? 

- blev du kär?
ja :) 

- favoritprogram i år?
Grey´s Anatomy,  the killing, hawaii five-o, big brother.

- bästa boken du läste i år?
hypnotisören av kepler.

- största musikaliska upptäckten?
kent, på nytt. <3

- något du önskade och fick?
Onepiece!!! Åka till ullared, jag fick bli kär och jag fick uppleva en underbar sommar.

- något du önskade dig men inte fick?
iphone

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
ingen aning.. sov??

- finns det något som skulle gjort ditt 2011 bättre?

finns det alltid såhär i efterhand.

- hur skulle du beskriva din stil 2011? 
I början av året var det väldigt mycket lössittande kläder och nån slags hippiestil. I somras var det shorts som gällde hela vägen och nu i höst har jag återgått till jeans tröja stilen typ. och såklart onepiece. ♥

- vad fick dig att må bra?
Kim, sommaren/solen, tjejerna, syster, AFHV, ullared, musik

- vem saknade du?
matilda ♥ 

- fått någon ny vän?
Ja, och det är jag väldigt glad för :)

- årets sötaste?
pepsi :)))) 

- årets hetaste?
onepiece :)))))

- årets besvikelse?
pass

- årets bästa?
Sommarnätterna/Östersjö/Ullared, hoesen, kärleken.

-årets skratt?
Alla skratt med hoesen.

-sammanfatta året 2011!
lärdomar, depression, känslor, kärlek, skratt, fest, vänner, film, serier, glädje, sorg.

- något du längtar till 2012?
Liseberg (förhoppningsvis) sommaren, min 18årsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0