mitt 2011

Jag lärde känna en hel del nya människor och en har blivit en av mina närmsta vänner. Jag blev kär och har haft mitt första riktiga förhållande. Jag har hittat min dryck i livet - 3 apor ♥. Jag har firat midsommar på en ö och överlevt en natt i tält. Jag har solat och badat i Varberg. Jag har mest lagt pengar på mat, tidningar, nagellack och alkohol. Jag har som många andra, blivit beroende av wordfeud. Jag fick min första onepiece. Jag skaffade facebook. Jag fastnade för 2 nya favoritserier: The killing & hawaii five-o. Jag såg den allra sista Harry Potter filmen och den näst sista twilightfilmen. Jag såg kronjuvelerna och sherlock holmes på bio. Jag startade ett företag med 2 vänner. Jag åt tacos i mängder. Jag var i Ullared 4 gånger. Jag var i sthlm och kollade på allsång på skansen. Jag åkte virvelvinden 30 min i sträck. Jag var på en alldeles underbar weekend i göteborg. Jag har hakat på trenden och kollat enorma mängder serier på webben. Jag fick sommarlov och firade med en picknick. Jag har slutat bita på mina naglar. Jag har fått mitt rum omgjort. Jag vann en gratismeny på donken. Jag följde Big brother slaviskt. Jag läste en hel del bra böcker. Jag kämpade mig upp från botten. Jag fyllde sjutton år. Jag började älska allt som glittrar. Jag upptäckte en ny favoritfilm: stulna år. Eric saade vann melodifestivalen och jag avskydde han, vilket jag fortfarande gör. Jag fällde en tår eller två när jag kollade på Kate middleton och prins williams fantastiska bröllop. Jag och några vänner anordnade halv8 hos varandra med varierande och roligt resultat. Jag bakade pepparkakshus med min kära syster. Jag var ute i skogen på svampjakt. Jag fick mina älskade bubbelgumsfärgade converse. Jag frossade i jordgubbar med grädde. Jag sålde även jordgubbar i 3 dagar, varav 2 i ösregn. Jag var på bio och såg den fjärde potc filmen. Jag föll pladask för Adele och Amanda Fondell. Jag blev kär i Carolina Gynnings konst. Jag var riktigt lycklig en period.
Det var lite om mitt 2011 :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart kan man se bilder på ditt rum & dina bubbelgumsfärgade converse? :D Nyfiken!

2012-01-04 @ 13:57:47
URL: http://amandafoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0