våren är äntligen här!

spring is blowing in the wind
och jag är full vårkänslor! Vill hoppa på första bästa plan till Paris och sitta på en mysig uteservering och dricka ett glas vin och äta brieost och croissanter och gå klädd i blommiga klänningar och randiga tröjor, ballerinas och solglasögon! Dessa vackra skapelser. Jag har typ en fetish för solglasögon. Jag vill ha hur många som helst och så fort det är sol ska dom på! Jag älskar hur man plötsligt kan känna sig lika elegant som en skådis från 50-talet, eller bara allmänt cool och chillig. Som om det inte fanns några problem i hela världen. Jag har så mycket inspiration inom mig. Och vi ska inte tala om min shoppingabstinens! Det är helt sinnessjukt!

Nu är jag himla glad ska jag be och få tala om! Tror jag ska fixa lite på mitt rum idag och göra det superfräscht och vårigt. Så det känns som om jag har eifeltornet utanför fönstret minsann!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0