new stuff


Åkte till Karlskrona en sväng idag med min syster och fick med mig en hel del saker hem. Förutom detta så köpte jag även en grå baströja från h&m, witch i love! Efter att ha provat 9 par jeans (utom att bryta ihop fullständigt, grattis till mig!) så bestämde jag mig tillslut för att köpa de här ovan. Jag hade dock tänkt sy upp dom och torktumla dom lite mindre, hehe. Är helnöjd faktiskt! :)

Färgen på nagellacket heter "peach daiquiri" och är starkt rosa/korall färgat i verkligheten. Och det ska bli jättespännande att testa ansiktsprodukterna som är för känslig hy (eftersom min är väldigt röd av sig så tänkte jag att det kanske kunde lugna ner det där lite). Den blåa flaskan är en cleanser som man använder morgon och kväll att tvätta bort orenheter med. Tubgrejen är en fuktgivande kräm (såg ut som värsta sörjan i affären, haha! Rann som fan!) som man använder på rengjord hy morgon/kväll. Båda produkterna ska motverka "oljig" hy, vilket är väldigt bra nu till sommaren då iaf jag blir mer fet och glansig i hyn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0