minds on a monday

Helgen blev inte alls som jag tänkt mig. Väldigt mycket bra stunder och väldigt mycket dåliga. Fredagens event var en besvikelse men jag fick en go fylla och bra sällskap iallafall. Det var bra. Lördagen började väldigt bra med en resa till ikea och god mat. Tvekan om hemmakväll eller fest, slutade med hemmakväll, greys, tankar, ångest och tårar. Gårdagen var jobbig till en början, hade inte nån lust att stiga upp men gjorde det iallafall, körde till donken och träffade mimms. Blev en del skratt och en hel del kaffedrickande. Åkte hem, umgicks med syster och mamma. Sen åkte jag och träffade tjejerna och pratade om killar, fisar och skrattade. Dock avslutades även denna kvällen med tårar och bråk. Men denna dagen har vart bra fram tills nu iaf. Får se hur det fortsätter. Vill att det ska va bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0