time for a lista (snodd från bästa mimmi karlsson)

VEM

Vem är i rummet med dig? i´m all by myself
Vem fick du senaste sms av? kim
Vem tänker du på nu? min vän anna :)
Vem pratade du senast i telefon med? min kära mamma
Vems hus var du senast i? Mitt eget kanske..

Vem önskar du var med dig nu? Mimms
Vem är din favoritsläkting? Min kusin matilda ofcourse ♥

 

VAR

Var är din mobiltelefon? Den ligger här brevid mig

Var handlar du mest? Donken och H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M
Var åkte du senast bil? Hem från donken igår

 

VAD

Vad åt du senast? en celementin

Vad drack du senast? Kaffe ♥
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta 
Vad är den närmaste saken som är blå? Min mysiga tröja
Vad har du på fötterna? hud?
Vad är din favorit färg? Rosa och vit
Vilken film såg du senast? ääääh, don´t remember. men såg o.c senast idag :)
Vad hör du just nu? tv´n från nedervåningen

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? nä, tror inte det iaf
Hånglat i skogen? japp
Tyckt att din kusin är het? Har en kusin som är ganska snygg faktiskt haha :)
Sovit naken? jajamensan
Kört över hastighetengränsen? Har väl kommit över nån gång sådär kanske
Målat om ditt rum? Inte själv

Dansat framför en spegel? Ofcourse, har inte alla tjejer?

Fått hicka? självklart
Dumpat någon? Nej
Stulit pengar från en kompis? Nej!!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Det har hänt iaf en gång haha
Varit i slagsmål? Naee
Smugit ur ditt hus? hmm, har nog hänt nån gång
Haft känslor för någon som inte känt desamma? tråkigt nog, ja
Hånglat med en främling? once
Älskar eller saknar någon nu? självklart gör jag det 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0