helgen

I fredags gick jag hem till Anna efter skolan och sen gick vi ut på stan med Mimmi och träffade Linnéa och Maria. Senare körde vi till Makke och sen sov Anna och Mimmi hos mig. På lördagsmorgonen steg vi upp vid 10.00 för tjejorna skulle typ jobba i stan. Jag var hemma och fördrev tiden med annat i väntan på att de skulle bli klara. Vid 19.00 kom jag in till stan och jag Mimmi och Anna åt och fixade lite, sen körde vi till Makke och var där hela kvällen och sen kom vi hem till mig vid 01.05, kollade film/åt och jag somnade i soffan. Sen blev jag väckt och vi gick upp och la oss. klockan 09.30(?) skulle Anna köra till Vettekulla och ha ridlektion så jag följde med henne ut, sen gick jag och la mig och vaknade ca 12.30. Då hade Mimmi vart vaken länge och så skulle vi gå ner och äta och vem stod inte där om.. Anna! Hon hade hunnit med massa medans Mimmi och jag sov. I alla fall så åt vi frukost(fransk hotdog) och därefter körde tjejorna in till stan och jag kollade på söndagstv(repriser och randomfilmer), började städa på mitt rum och sen blev det kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0