Linnéa gästbloggar!

Chacha bloggen! jag har alltid velat skriva så hehe.. Men ah. Just nu sitter Malin och pluggar kemi eller något. It sucks. Så därför skriver jag här. All eyes on me liksom. Mohaha. Ska jag berätta lite om mig själv? Jag vet att ni vill veta, men jag, Linnéa, från den lilla staden Karlshamn föredrar att vara anonym om mitt liv. Haha, eller inte. Jag har bara ett tråkigt liv haha. Men nu ska jag berätta lite vad jag och Malin ska göra sen. Eller ja, jag vill göra iallafall.. Jag vill göra pannkakor, sätta mig på hennes altan och äta dom, ta på mina solbrillor och njuta av våren! Låter inte helt fel va? ;-) Nej nu kittlar hon ihjäl mina fötter med sin små prinskorv-fingrar dvs. att jag ska lämna över datorn till min lilla vän... Men alla får ha det gitt! Ät mycke pannkakor och plugga inte kemi förfan.

/ Linnéa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0