torsdag

Skoldagen har vart ganska rolig faktiskt och imorgon är det äntligen fredag! Jag hade nationella prov idag i matte. Det var ganska svårt, men jag tror att jag klarar det. Svenska provet på kända författare gick ganska bra. Jag kanske får vg. På hemkunskapen däremot gick det inte så bra. Vi skulle baka småkakor(som jag inte ens gillar), och jag var med Therese. Men eftersom vi råkade göra en hel sats istället för en halv, så slängde vi lite deg så vi fick ig för det. Sen hjälpte det ju inte att vi brände kakorna också, men då hade vi redan fått ig. Läraren var ovanligt sur idag också tycker jag. Sånna lektioner som bild och hemkunskap ska man absolut inte ha sista lektionen på dagen, för då är man så himla trött, men såklart så ligger båda dom ämnena på sista timmen för min klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0