drömmar och tankar

Här kommer ett inlägg som handlar om några saker som jag drömmer om att göra. Jag har alltid vart fascinerad av drömmar(sånna man har när man sover) och det skulle vart häftigt att forska om det.
Jag är också väldigt fascinerad av bankrån och bankrånarfilmer. Det hade vart sjukt häftigt att typ råna en bank och bara gå ut därifrån och låtsas som om man är gisslan eller något. Att inte göra det för pengarna, utan bara för att lura alla. Spela ett spel med dom liksom.
Eller att vara med i en film hade vart så oerhört häftigt.
Jag har också drömt om i flera år, hur det skulle kännas bakom en runway, sekunderna innan modeshowen börjar och man är först ut. Sen går man ut, går sitt "as off" och äger hela lokalen.
Eller om man skulle gå förbi nån stor reklamskylt i en storstad, och själv vara med på den. Det hade vart så coolt.
Sen har jag alltid drömt om att hålla ett sånt där tal folk gör i filmer, som har en mening och gör att alla lyssnar och bryr sig. Det kanske låter lite "corny", men det har typ alltid vart en dröm. Som i Mean Girls, där alla är helt crazy och sen blir alla så jävla chilliga typ.
En anna dröm jag har haft sen jag var tio är att skriva en självbiografi, om min uppväxt och mitt liv. Det är en sak som jag verkligen skullle vilja göra och som skulle betyda jättemycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0