gårdagen

Jag vaknade upp på en madrass hemma hos Mimmis pappa vid elvatiden tror jag. Vi gick ner och åt, jag blev hämtad av Rolf och mamma och vi körde och hämtade Linnéa. Sen körde vi till coop och handlade lite. När vi kom hem så åt Linnéa och jag lite och chillade resten av eftermiddagen, tills hennes mamma hämtade oss vid sextiden och skjutsade mig till Anna och Mimmi, som delade ut reklam. Jag fick köra Mimmi i deras lilla kärra för hon var så trött. Dom hade vart ute i 3 timmar och delat ut reklam, stackarna. Sen var vi hos Anna en stund. Sen gick Mimmi och jag hem till henne, för hon skulle packa och vi var hungriga. Sen mötte vi Anna och gick vidare till annexet och sjöng singstar tills klockan tio. Då gick vi till hemköp och handlade godis och energidricka och sen hämtade Becka och Wictor oss. Vi var uppe till halvfem och kollade på film och pratade. Jag har haft en jätterolig helg med er tjejor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0