min dag

Skoldagen har vart ganska seg idag,  och det beror säkert på att det har blivit sommartid. När jag vaknade imorse så var det jättemörkt ute! Sen fick jag ig på soomprovet, men jag ska göra om det på onsdag igen. Men det var ovanligt roligt på idrotten. Vi körde lite styrketräning och någon lek, där jag fick kasta bollar på folk, haha. Efter skolan gick jag, Anna, Mimmi, Maja och Linnéa till Citygross och handlade tacos, sen gick vi hem till Mimmi och tillagade/åt. Sen började vi skratta, eller i alla fall jag och Linnéa. Jag skrattade så mycket att jag nästan kissade på mig och senare när vi var på Mimmis rum så snubblade jag på en madrass, hahaha! Då började alla skratta. Jag hade riktigt roligt med er idag tjejor!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Vi hörs imorgon.  ♥

Tacos. <3

Linnéa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0