take a smile :) :) :) :) :) :)

Har inte känt mig så glad idag, p.g.a att skolan börjar imorgon, men jag har insett att jag är den enda som styr över hur jag ska må egentligen. Så i år ska jag tänka positivt och det ska gå bra! Punkt slut!

Jag har iaf haft en jättebra sommar, dock gick det för fort. Men jag är glad för alla minnen jag har fått och för alla roliga stunder jag haft! Här är bilder från några av de underbara dagarna av frihet.


såhär glada var vi när vi äntligen fick sommarlov!


Jag, Bella, Mimmi och Anna åkte ut till Tärnö och firade midsommar med roligt folk :)

En varm dag cyklade jag, Anna o Wille till Stenbrottet för att bada, sola och äta. Mysig dag!

Jag åkte till Varberg för att hälsa på pappa & co.

Vi firade papis födelsedag med jordgubbstårta, såklart!

Jag kom hem igen och då var det dags för östersjö. Här från en kväll hos Mimmi med henne och Anna. <3

Efter östersjöfestivalen åkte jag med roffe o mamma till sthlm och vi var såklart på allsången :)

bilder från en härlig sommardag med Mimmi och Bella :)

Fest hos Anna :)

Och äntligen fick jag min ONEPIECE! :))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0