bilder från götet

 Jag var ju i göteborg för någon vecka sen med mamma, Rolf och Linnéa. Jag hade ju som sagt hur kul som helst och vi tog massa fina bilder med Linnéas iphone. Det finns dock fler på lager men min lilla fina vän kan ju aldrig skicka dem till mig. ;*



vi var uppe i baren på våning 23 och drack goda drinkar. Hur gött som helst, eller hur lensway?! ;)

Den finaste utsikten man kan få, från vårt hotellrum på 15:e våningen. Det var på den våningen som dem spelade in Johan Falk. Vilket betyder att jag har befunnit mig på samma ställe som Joel Kinnaman. I will die happy :))))

Hotellfrukost är en av de bästa sakerna som finns!

I flumeride

Det fina parisehjulet

Mööl in tha pariswheel! ;)

Åh, så vackert som det kan bli!

Började nästan lipa när vi skulle lämna Liseberg men jag fick iaf med mig lökringar och vitlöksdip. MUMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0