Gentle people with flowers in their hair

Jag vill ha nytt smink. Jag vill ha sommarskor. Jag vill ha en iphone. Jag vill ha körkort och en hippiebil. Jag vill ha sommarkläder. Jag vill resa till usa. Jag vill åka på festivaler. Jag vill tågluffa. Jag vill träffa min kusin. Jag vill till liseberg. Jag vill till Disneyworld. Jag vill ha sommarlov. Jag vill ha en fin bikinikropp. Jag vill ha tillbaks mina långa naglar. Jag vill våga mer, ta för mig mer. Jag vill vara glad och positiv. Jag vill till stockholm. Jag vill sitta på en uteservering och njuta av det fina vädret. Jag vill ha en ny klocka. Jag vill strosa runt på stan och bara umgås med vännerna. Jag vill ha säsong 7 av greys anatomy och säsong 2 av glee. Jag vill äta jordgubbar och grädde. Jag vill bli brun. Jag vill ha nya nagellack. Jag vill göra något med mitt hår.

Var tvungen att skriva av mig lite. Jag är nog på lite skrivhumör idag. :)


Kommentarer
Postat av: SAGALOVISA

det gillas :D

2011-05-23 @ 18:47:29
URL: http://www.sagalovisa.devote.se
Postat av: Anonym

DET VAR MYCKET DU VILLE HA KANSKE EN LUNCH MED MAMMA I MORGON PÅ VÄGGA RÖKERI. KRAM

2011-05-24 @ 12:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0