måndag



Åh, vad fin han är, min underbara jax <3 Har precis kollat klart på andra säsongen av SOA! Vill ha tredje nu, nu, nuuuu!!

Idag har jag haft min andra körlektion som gick bra. Körde runt lite i ett bostadsområde. Fick vända och backa lite med. Imorgon ska jag köra igen, därefter ska jag handla massa gott att ha med mig till den ö jag och några vänner ska åka till imorgon. Det ska bli så skönt att få åka iväg lite. Ta lite semster från semestern liksom :)

Jag kommer nog hem på torsdag igen och då är vi några stycken som ska åka till sölvesborg och kolla på den svenska björnstammen. I helgen blir det förhoppningsvis en sväng ner till Åhus, där massa snygga killar spelar bechfotboll, hihi :) Nu ska jag packa lite och sen bär det av in till stan igen.

Börjar förresten jobba nästa vecka, ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0