honey, i´m hooome

Det känns som om det har gått hur långt tid som helst sen jag skrev här sist. Jag började iaf mitt sommarlov med att åka upp till min pappa och co i Borås. Träffade även min älskade kusin och har haft ett par underbara dagar där. Nu är jag helt slut efter massa tågbyten och väntande, men resan gick väldigt bra! Och det är sååå skönt att vara hemma i mitt älskade rum, i min älskade säng och få träffa min familj igen :) Och min älskade bebis arthur <3



Världens sämsta kvalitét, I KNOW! Men här är iaf lite nytt :)
Modetidningar, I can´t live without you! Ett par otroligt outstanding örhängen som jag bara var tvungen att köpa! Från h&m. Och så har jag äntligen fått min hippiebil, haha! :) Fick den och en mindre av pappa och Annlie. Nu ska jag bara hitta ett ställe där jag kan ha dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0